Права споживачів

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.

Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.

Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:

Цей перелік товарів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо)


Повернення товару

У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили те, що ви замовляли, і вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Усі претензії до замовлених товарів приймаються лише у момент доставки, за збереження цілісності упаковки.

УВАГА!!! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯЖАТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.


Відмова від замовлення

У разі, якщо ви хочете анулювати замовлення або у вас виникли складнощі з його отриманням – попередьте, будь ласка, менеджера магазину якомога раніше.


Повернення коштів

При оплаті замовлення готівкою повернення коштів відбувається протягом 1 дня:

При оплаті замовлення на банківську картку повернення коштів відбувається на банківську картку замовника протягом 3 робочих днів.